به دست آوردن تجربه در شغل بازاریابی | سری اول
نوشته شده توسط : worldmarketing

چگونه می توان شغلی را در بازاریابی به دست آورد و هیچ تجربه سنتی نداشته باشد
چه می شود اگر من به شما بگویم که صرفنظر از تجربه ای که در حال حاضر دارید ، می توانید یک شغل شش رقمی در بازاریابی فرود بیاورید؟

احتمالاً می گویید من پر از آن هستم.

منظورم این است که ، اگر این درست بود ، همه نمی توانستند این کار را انجام دهند؟ نه کاملا…

پنج سال پیش من فارغ التحصیل کالج با مدرک زیست شناسی ، معدل 2.5 درجه و شغلی در رشته پزشکی بودم. دو سال بعد ، من پیشنهادات شغلی از گوگل ، مایکروسافت و توییتر را برای کار با محصولات بازاریابی خود و افزایش حقوقم به محدوده شش رقمی کردم.

اکثر مردم به دو دلیل برای بدست آوردن شغل مورد علاقه خود تلاش می کنند:

آنها همان توصیه های منسوخ در مورد جستجوی شغل را که هر نامزد دیگر از آن استفاده می کند پیروی می کنند
آنها برای ایجاد مهارت های جدید و پیروزی در رقابت تلاش بیشتری نمی کنند
در این پست ، من می خواهم روند دقیقی را که برای ساخت مهارت های بازاریابی مورد نیاز برای زمین شغل در بهترین شرکت های جهان و بدون داشتن مدرک و شغل در بازاریابی ، استفاده می کردم ، در پیش بگیرم. من همچنین به شما یاد خواهم داد که چگونه می توانید برای یادگیری و ایجاد منبع دوم درآمد در طول راه ، پاداش بگیرید!
مرحله 1: آنچه را که می خواهید پاک کنید
یكی از بزرگترین اشتباهاتی كه افراد شغلی ایجاد می كنند این است كه مستقیماً به سمت هیئت شغلی و انفجار ده ها برنامه استفاده می شوند.

اولین قدم این است که هر جستجوی شغلی باید دقیقاً دقیقاً آنچه را که می خواهید روشن کنید. در حالی که این مقاله می خواهد گام های دقیقی را که می توانید برای کار در زمین marketing بازاریابی بردارید ، به شما نشان می دهد ، به هیچ وجه کار آسانی نخواهد بود. درخواست نقش جدید ، به ویژه کارایی که دقیقاً با پیشینه شما مطابقت ندارد ، یک کار تمام وقت به خودی خود است. شما نمی خواهید چهار ماه کار را صرف جستجوی جستجو کنید تا به نقشی که نمی توانید تحمل کنید ، پایان دهید.

خبر خوب این است که با انجام تحقیقات خود قبل از شروع کار ، این مسئله بسیار آسان است!

Coschedule جلوتر رفت و بیشتر کارهای سنگین را برای ما انجام داد و با تحقیق و تفکیک انواع مختلف نقشهای بازاریابی و تحکیم آنها در این مقاله. خواندن که به شما سطح بالایی از منظر بازاریابی می دهد و به شما کمک می کند اولین قدم را در جستجوی خود بردارید.

قیف تصمیم برای بازاریابی: دیجیتال در مقابل سنتی
وقتی صحبت از بازاریابی است ، دو زمینه کلی وجود دارد: سنتی و دیجیتال. اولین تصمیمی که می خواهید بگیرید این است که کدام قسمت را می خواهید بخشی از آن کنید.

بازاریابی سنتی شامل تاکتیک های "مدرسه قدیمی" است مانند تبلیغات در روزنامه ها ، نقاط تلویزیونی یا کوپن های فیزیکی. بازاریابی دیجیتال شامل تمام ابزارها و تاکتیک هایی است که به صورت آنلاین مانند بازاریابی محتوا ، تبلیغات فیس بوک ، بهینه سازی موتور جستجو ، بازاریابی رسانه های اجتماعی و غیره پیدا خواهید کرد.

اگر به دنبال شغلی هستید که در زمینه ای که به سرعت پیشرفت کند و در 5-10 سال آینده به سرعت گسترش یابد ، می پردازید ، پاسخ آسان است: شما مسیر دیجیتال را طی می کنید.

بازاریابی دیجیتال با شگفت آور در حال رشد است - در سال 2017 ، تبلیغ کنندگان 209 میلیارد دلار برای دیجیتال هزینه کردند که 41٪ از بازار را تشکیل می داد (در مقایسه با 35٪ رسانه های سنتی):


پایین خرگوش دیجیتال سوراخ
اکنون که تصمیم ساده ای را از دست نگرفتیم ، موضوع جالب تر می شود.

بازاریابی دیجیتال یک زمینه بزرگ با تنوع مناطق مختلف و محصولات خاص است. در ابتدا انتخاب منطقه برای تمرکز ممکن است بسیار زیاد به نظر برسد ، اما در واقع خبرهای خوبی است زیرا واقعاً برای همه افراد در فضای دیجیتال چیزی وجود دارد.

اگر بصری خلاق هستید ، می توانید به تجربه کاربری یا ایجاد ویدیو بروید. اگر عاشق نوشتن هستید ، بازاریابی محتوا یکی از داغترین زمینه های خارج از کشور در حال حاضر است. اگر در مورد پردازش داده ها اطلاعاتی ندارید ، سیستم عامل های پرداخت به ازای هر کلیک مانند Google Adwords یا تبلیغات فیس بوک به شما این امکان را می دهند تا در مورد مخاطبان و ترافیک سایت خود فوق العاده گرانولی کسب کنید.

سوال اینجاست که شما از کجا شروع می کنید؟

در تجربه من ، بهترین مکان برای شروع ، ایجاد دانش بنیادی با دوره ها و منابعی است که پایه های کل اکوسیستم بازاریابی دیجیتال را تجزیه می کند. هدف شما با این منابع مقدماتی دو برابر است:

برای درک اکوسیستم بازاریابی آنلاین و چگونگی کار هر قسمت در ایجاد یک استراتژی بسیار مؤثر که منجر به پیشرو و فروش شود
از زمینه های فردی در فضای بازاریابی دیجیتال بهره مند شوید تا به شما کمک کند تصمیم بگیرید کدام یک را می خواهید بیشتر بشناسید و حرفه خود را در اطراف بسازید
اولین کار منزل شما این است که بخشی از مطالب رایگان موجود در آنجا را شانه کنید.

مبانی بازاریابی Coschedule یک مرور کلی از کانالهای اصلی موجود در فضای آنلاین به همراه پیوندهایی به مقالات عمیق درباره هر موضوع ارائه می دهد. من همچنین توصیه می کنم به راهنمای مبتدی Quicksprout برای بازاریابی آنلاین نگاهی بیندازید. این دو پست ایده کاملی را در مورد چگونگی کار و چرایی کار به شما ارائه می دهند.

در مرحله بعد ، زمان آن رسیده است که با مجوز رایگان بازاریابی ورودی داخلی Hubspot تعهد بیشتری انجام دهیم. این دوره به کانالهای عمیق تر در کانالهایی که در آن مقاله های رایگان بالا آموخته اید ، اعطا خواهد شد و به شما گواهی می دهد که می توانید مستقیماً روی رزومه خود رها کنید.

تمام این مرحله باید حدود دو هفته به اتمام برسد.





:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: